24 Kasım 2008 Pazartesi

BÜYÜMEYE DEVAM


















2. ay daha güzel .. Bora daha güzelleşti, etrafıyla daha çok ilgili,elleri daha aktif , parmağımı tuttuğu zaman daha iyi kavrıyor, gözleri biraz daha ferli ,net bakıyor, BÜYÜYORUZ

bu güzelliğiyle hemen etrafı insan doluveriyor, özellikle de genç kızlar :))))

bense daha rahatladım, karnım biraz daha indi , erkekim annesini biliyor bu arada baksanıza gözü ben de:))
her anını resimlemek istiyorum canımın, babasıyla resmen evladımıza aşığız, artık birbirimizi unuttuk BoRA'ma aaaaşığızz

bu arada aşılarımızı oluyoruz .uzzuuun bi aşı takvimimiz var.. 4- 5 tane doktor araştırması yaptıktan sonra karar veriyorum, meditalya hospital Ahmet KAyA. doktorumdan pek memnunum, hemen hemen 45 dk ilgileniyor Boram'la . hatta altını açınca etrafı sulasa bile ses çıkartmıyor.. ilk aykilomuz 4,5 idi şimdi 5 kilo civarındayız bir boy büyük bez değiştirme vaktimiz geldi...




işte sizin için kocaman bi öpücük








ağustos ayıda geride kalıyor rabbime bin bib bin şükür sağlıklı ve gelişim yüzdemiz standartlarda.


-------------------------------------------------------------
eylül ayına girdik buda 3. aydayız demek:)


ayyy doyamıyorum oğluma do-ya-mı-yo-rum








sabahları uykuyu güzel alırda erken kalktığımızda çok neşeli oluyoruz, ayyy ne şarkılar ne türküler oy oy oy.....



yüzümüz iyice güzelleşti, saçlarımızın rengi giiit gide açldı, güleç yüzlü dünya tatlısı bi bebek oldu BORA<----------













10.09.2006 da evlendik biricik aşkımla 3. yılımıza girerken 3 kişi ile girmek daha büyük bir mutluluktu ailemiz için.. çekirdek aileden bir kare










vallahi bu resmi de koyamadan edemedim çünkü bu bizim kilo aldığımızın bir resmi



işte TOMBUL BUT :))))










1 yorum:

Adsız dedi ki...

:))))))
maşAllah boraya butundan bi ısırık al benim için çook öpüyoruz sizi