15 Kasım 2008 Cumartesi

yine karşınızdayım..

Bloğumu henüz pek bilen yok, okuyan da yok sanırım, ama bişler yazmıyorum ki.....
kendi kendime dedim ki niye ara veriyorsun yazmaya niyetin mi yok ??
yoksa sadece diğer blokları izleyip okumaktan mı keyif alıyorsun..?
aslında hepsi.
Yazacak çok şey birikti, çocukluğumdan bahsettim, evlendim ,hamile kaldım ,Bora'yı doğurdum sanki işim bittii:8 aylık hamike gibiyim haala :))
özenle orasına burasına işler ,pullar ,kurdeleden güller diktiğim geceliğimi çok büyük hevesle giyiyorum .. karnımda alev şeklinde doğum çatlaklarım , şiş yüzümle artık muhteşem bebeğimin annesiyim..





1. haftamız bitti ---->
müthiş bir tempoyla gidiyor yeni annenin hayatı malum: em , uyu , mıç-- em , uyu , mıç :))) kendim bile mıçamıyorum bazen .. ama allah tarafından bir güç el kadar bebeye bir bakma kuvveti veriyor ki anltamamm..
her gün daha fazla bir aşk yaşıyorsunuz, o minik popsyla minik elleriyle sizi yarı bakan yarı bakmaz gözlere....bilmem anlatabildim mi...


hiç unutmam tam 9 günlük loğusayım baktım çok bunalıyorum çıkıverdim dışarılara.. oh beee (aa nekadar ayıp) antalyanın prıl prıl bu sene giremediğim denizi, miss gibi sıcacık havası , ama aradan tam 20 dk sonra o bunalan ben değilmişim gibi deli gibi bora'mı özledim ve bir solukta evde buldum kendimi.. terapi oldu valla .:)



bora 'ya çok cici çıtçıtlı bodyler aldım kirletmediği gibi her gün sıcaktan dolayı silip silip bebeişimin üstünü değiştiriğ duruyorum . oynuyorum resmen :)

burada da bol bol gerine gerine zorrt zorrt larken :))))
ahahahaaa
10. gün deyiz, bora 'mın göbüşü düşüyor, heyecanla benden bir parça olan göbeği alıp ağlıyorum bebeğimi öpüyorum, artık bol bol banyo yapabiliriz yaşasın..
bebeğim artık daha özgür mandalsız göbüşüyle, bezini bağlarken kıvırmama gerek yok diye düşünüyorum bir yandan da,
herkes nereye gömüceksin diye soruyor: ben se eve gömücem ki bora'm hem benle olsun benimle kalsın diyorum :))

Hiç yorum yok: