31 Ocak 2009 Cumartesi

Gülmek


Benim canım bebeğim hızla büyüyor ve ben fotoğraf çılgınlığıma devam ediyorum .....Resmetmediğim hiç bir anı yok sanırım...
artık çok güzel gülmeye başladı . öyl çok kahkahası yok gülünce güller açıyor yüzünde
ekim ayı yüz mimiklerimiz için bir geçiş oldu. ifadeleri daha anlamlı artık kuzumun. istemediği şeylere ıııhhhh ide yüzüyle gözüyle anlatabiliyor. genel olarak güler yüzlü zaten, pek ağlamıyor..
bu arada gece uykularımız düzenli.. hemde pek bi düzenli
Borayı en çok güldüren onun ninnisi .. minik bora uyusunda büyüsün dediğim anda ağzını kocaman açıp sırıtıyo bana :)




kulakarını sevsin anneciğin...


100 günlük oldu Bora.
o kadar oldumu beeee... olmuş vallahi
annesi babası 100. günü kutluyoruz . bu arada arkadaki otel evlendiğimiz düğünümüzün olduu otel porto bello...
3. yılımıza 3 kişi girdik bu sene, birde böyle bir güzel raslantı olmuştu.
rabbim pek mutluyum...dünyada şanslı olanlardanım sanırım......

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Canım arkadaşım Gaye'cim. güzel bir hediyen var kucağında.. Muhteşem bi’şey ..[aynından benim kucağımdada var ordan biliyom :)] Bora ve eşinle birlikte daha nice güzel günlere..Sizi çok seviyoruz.öpüldünüz sevgiler
hacer ve kağan :)

Adsız dedi ki...

Sevgili Gaye merhabalar.
Allah bağışlasın Boracığın çok tatlı.
Bora aynı zamanda yeğenimin ismi.
Mutluluğunuz daim olsun.
Görüşmek üzere sevgiler.