8 Ocak 2009 Perşembe

Tuna'nın Hülyası bizde

















eylül ayındayız artık birer tecrübeli anneyiz :) bebişler 2. ayı bitirdi diyebiliriz

eh bebekleri büyüttükya hadi sosyalleşelim facebooktan arkadaşım blok yapmama en büyük sebep , aynı kader ortağım anne Hülya ve Tuna benim misafirim oldular ..

birlikte gerçekten çok güzel dakikalar geçirdik ben bol bol tunayı , hülya da bol bol Bora'yı hoplattı ..:)

iki kardeşi elele pozladık, zaten aralarında sadece saat farkı var . saat farkıyla tuna bizden büyük

Tuna 6-7-8

Bora 7-7-8

Tuna genel olarak hep ağlamayı tercih etti, o dönem em uyu, em uyu, ağla dönemleri zaten:))))

bu görüntüleri hülyanın takipcileri hatırlar bende paylaşmak istedim

nede olsa benim için de büyük bir anı

yine beklerim hülyacım seni ve tuna yiğenimi çok sevdim

2 yorum:

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

ehehehe bizim bebeler minicikkendi di mi bunlar. hakkaten amma mızırdanmıştı tuna o gün. neyse şimdi büyüdü(!) teyzesi.

Derya kuzuları bunlar dedi ki...

biz de antalyadayız.ama ben sizden tecrübeliyim he he
bence bugünden devam etseniz blogu yazmaya
bayağı geriden geliyosunuz