8 Ocak 2009 Perşembe

OTURUYORUM

EKİM AYINA GİRDİK VE SEN MİNİK TOTONUN ÜSTÜNDE OTURUYORSUN YAŞASIN !!!




Tabiki anneciğin seni asla yormaz , paşasınız incitmez onun için seni aha böyle armuta oturtur:)
düşme riski sıfır bu koltuklarda ;)

Ekim aylarından son bir kare....
bundan sonra çetin bir kış bizi bekliyor (antalyanın kışı yani)
ee boramın tombuldayan butlarını kapamak lazım .. neyi ısırıcam ben şimdi neresini mıncıklicam paşamın ????neyse bakalım
resmide çok beyendim hani söylemeden eçemiciiim :=)




bu arada 31 .10. 2008 babamızın doğum günüydü, ona mithattan mavi üstü puantiyeli bir gravat aldık oğlumla..
canım babamız yeni yaşın kutu olsun sen hep bizimle ol bizimle kal... varlığın bizimle baki olsun ..SENİ ÇOK SEVİYORUZ ; Eşin ve oğlun...


SAÇLARIMIZ DÖKÜLDÜ KELKALDIK !!!!!
Ekim ayının sonlarına doğru tependeki saçlar dökülmeye başadı,

bu kellik değişik bir hava kattı sana ... kayhan yazıcıoğluna benzetiyordum seni...aradan geçen 1 ayın sonunda kafanın tepesinde hiç saçın kalmadı..






Kasım ayındayız ve sen 5. ayını bitirdin...kel bitirdin :-)















Bide böyle sadece tepende uçusan tüyler vadı makasla onları düzelttim...

böylede arada kapişone ile kamufle ettik seni :))))))





malum kel görünmesin dimi oğlum...

!bu resimde de bacak boğumların yeni yeni oluşmaya başladığı tarihlerde çekilmiş bir resim . eline koluna yüzüne , sıfatına hayranım YAVRUMMM




çok canım
ız sıkılmış sanırım :))) bu anne babadan bu bebek olmuş, ben bu resmi çok seviyorum yinede :)bide laf aramızda zenci ve beyaz gibi çıkmışız zuhahahahaaaaaaa kim hangisi söylememmmm....
ilk desteksiz oturuyor olman şerefine.. bi türlü objektife bakmadın ama ......
İLKLER ; İLK SEBZE
07.12.1008
migrosatna ladığım ve ne zaman kullansam artık ne zaman sebze yedirsem aşkıma diye düşünürken artık herşeyden azar azar tadan bora, sonunda sebze karışımlarıyla tanışma vaktin geldi
herkesin bildiği gibi buharda haşlanmışkabak, havuç ve patates
içine birde sızma z.yağı
ilk kez tatmasına rağmen bu tabak bitti!


Hiç yorum yok: