25 Eylül 2008 Perşembe

ben'deniz....

Epey acemiyim şimdilik resim eklemeyi öğrendim demin , ardından yeni ileti nasıl gireriz ona baktım alışıcam elbettee..
Efendim kendimden bahsetmem gerekirse , eskişehir 27 haziran 1980 doğumlu bankacı memur annebabanın tek kızıyım.


işte annem babam ve ben 1 yaşımdayım




annemin kızımın adı aslı olucak babamın Gaye olucak kavgalarından sonra 2 ismim oldu.




tek çocuk olmanın verdiği şimarıklıkla adıma zaman zaman Amanda desemde benim kim olduğumu herkes biliyordu.:))
yüzmeyi hala çok sevdiğimden idir nedir bu resmime bayılırım...
---İkokul 4 e kadar Eskişehir'de ikamet ettikten sonra 1989 da nakil sebebiyle antalya!ya göç ettik. o zamandan bu zamana Antalya'lı olduk. çok bilmiş bıcırık bir kızım işte :))))






1993 senesinde akciğer kanseri teşhisi ile babamı kaybettik ana kız kalakaldık .turizm meslek lisesini bitirip birde turizmin yükseğini okuduktan sonra sektör olarak turizm bölüm olarak restorancı olmuştum artık ...






liseli genç kız Gaye

iş hayatı zor ve bi okadarda zevkli derken iş arkadaşım seni abime alcaz diye diye sonunda çok tesadüfi bi şekilde abisiyle tanıştım, birbirimizden hoşlandık, 1 sene görüştük, ardından yüzük taktık ,9 ay niaşnalı kaldık vee 10. eylül.2006 da evlendim Hayati beyle...

destansı harika birdüğünümüz oldu severek evlendik ve iyikide evlenmişim eşimle... balayı ,evkurmamız derken bloğuma ismini verdiği gibi hayatımın anlamı olan erkeğim,oğlum, Boram'a hamile kaldığımı sat 8 ekim 2007 öğrendim...


işte blok şimdi başlıyor:))))

Hiç yorum yok: