26 Eylül 2008 Cuma

HAMİLELİĞİM ''kocaman karnım içerde birisi mi var ? ''

3 aylık hamileyim işte







4.ayımda ARI kostümümle bir ARI BEBEK geleceğinin müjdecisiyim :))









5. ayda karnım dahada şişti artık ben buradayım dedi .
adını BORA koyduk kuzumun adını.



6. ayda hala kışta sayılırıa ama hamile devamlı terlediği için kısa kollu giymişim...





7. ayda nisanda bahar geldi içimde bebeğimle kırlarda sevinç çığlıkları atarken :)))








8.Ayada girince görenler tamam bu kız çirkinleşmemiş bunun oğlu olur dediler bile.. ben de bir ikinci isim düşündüm GÜRKAN ismini seçtim oğluma


sat 8 ekim 2007 de hamile olduğumu öğrenmemle 19 kasım 2007 ilk kalp atışlarını duyduk eşimle.. GÜP GÜP GÜP...bakışıp ağlaştığımızı hala unutamamm..
o günden sonra hayatım ciddi anlamda değişti, kağıt üzerinde günlük tutmaya başlamıştım, zayıflama çalışıp spor yapan ben ''ohh artık hamileyim ye gaye '' modunda bebeğime ne faydalıysa onu yedim.. folik asit ile başladığım gebeliğimi ilk üç ayı elevit vitamini ve kan haplarıyla devam etti, litrelerce süt içmeme rağmen dişimin çürümesiyle calsium sandoza başladım..çok düzenli gittiğim doktor kontrollerimi hiç aksatmadım. 2li test, 3 lü test kan şekeri testlerim hep güzel çıktı.gerçekten harika bir hamilelik geçirdim diyebilirim eşim ve annem resmen üstüme titrediler ben de doyasıya tadını çıkarttım..

tam 16 haftalıkken bir oğlum olacağını öğrenince ''havucu gördük '' diye tüm sevdiklerimize telefon açmıştık ... ne günlerdi...:)

ailemize 40 yıl sonra gelen erkek olucaktı Bora ,çünkü biz tam anlamıyla kız sülalesiyiz herkesin kızı var kıznında kızı var, artık büyük bir devrim ile GAYENİN BORASI VAR :)

haftalar ilerledikçe ,25. haftamda klostrom denen sütün ana maddesi olan ağız sütü de denen ilk sütüm gelmeye başladı, akabinde 27. haftamda ufak bi lekelenmeyle çok tırstım meğersem bebeğim artık baş aşağı dönmüş buda normal doğumun habercisi oldu bana , kesinlikle normal doğumu kafama koymuştum, araştırıyor araştırıyordum...

aynı zamanda bi forum sitesine de üyeyim kadinhastaliklari.com- buradan da çok fazla bilgi ediniyorum ve zamanımın yarısından çoğunu burada benimle aynı haftalarda olan hamile arkadaşlarımla dertleşip fikir alışverişi yapıyorum. çok şey öğrendim forumdan şimdide yeni annler bölümündeyiz kızlarla....

facebook denen illete ben de kendimi kaptırmıştım orada edindiğim benim gibi hamile arkadaşlarımla ebru hanife, hülya ve serpil (ki şimdi harika dostluklar kurduk şimdi) an ve anımızı yazışıyorduk.. alışveriş fikirleri, nasıl büyütsek, handi bebek arabasını alsak, park yatak mı oda mı vs.. vs......

sabahları gözümü açamıyordum uyku bi tattlı bitatlı geliyordu ki anlatamamm, şükür ki hiç bişeyim yoktu .. doğurunca bu uykuları arıcakmışım valla doğruymuş:=)
boş durmadım kapı süsü yaptım oğluma













aylar ilerlemiyo gibi görünsede zaman geçti ben istesemde istemesem de...

eşim her daim karnımı okşayıp oğluuuuum bebeğim diye karnımı sevdi, 1 dediğimi 2 etmedi, her sabah baş ucuma sütümü, meyvamı ki öyle böyle değil şekliili mekilli falan yani getirdi sağ olsun, cevizim, meyvam, balığım hiç eksik olmadı




buda ilk oyuncağımız----------->

son hazırlıkları yapıyoruz artık oda takımı bakıyoruz harıl harıl ve sonunda 1 tane beyendik mavi oval takım sipariş verildi ardından chiccodan bir park yatak , ardından pierre cardinden trawel set bebek arabamız...





boramın kullana bileceği 1-2 ay kadarda kıyafet aldık işte hazırız , tabi hastane çantam ve ben ayrılma zikili olduk , bebek çikolatamız bile hazırdı aklınıza gelebilecek herşey şimdi aklıma gelmeyen bi çok şeyim hazırdı.... şu da mı eksik buda mı eksik derken... derken.......







devasa karnımla artık 9. ayıma girdim nefes almak ,yürümek hatta lavaboya gitmrk bile bazen zor gelir oldu tam 20 kilo aldım bu halşmle bir sumo güreşcisinden farksızım :)))









karnımı gören BİSSSMİLLAH çekerken ben içerdeki vatandaşın en çok ayaklarını merak ettim çünkü habire kaburga kemiklerime ayaklarını sokmak istemesinden dolayı zaman zaman nefes alamadım....bebek taşımak muhteşem bişi ama zormuş velhasıl..hey allahım içimde ne var nası bişi var diye artık heyecandan çatlıcaktık eşimle veeeeeeeeeeeeeeeeeee

6 temmuz sabaha karşı azar azar gelen suyumla doğum başladı ama haberim yok hala:)))

diyorum bune idrar galiba derken bebişin suyu olduğuna kesinnkarar verip heyecandan gebermeye başlayabiliriz gonguyla gülşen ebemiz ile gece yarısı 2 de devlet hastanesinin aciline gidip açıklığa baktırıyoruz sonuç : 1, 5 cm doğum başlamış:)))))))))))))))




ebemiz dediki yarın bu bebek doğar doğuncada 07 07 antalyalı doğar dedi... eve gidip sancı bekledik...

Hiç yorum yok: