27 Eylül 2008 Cumartesi

BORA GELİYOR

06.07.08

Bebeğim gelecekti.. !!!
yarın bebeğiniz doğar dedi ebemiz......sanki hiçbir zaman doğurmayacakmış gibi hissediyordum kendimi. Doğum eylemini hiç aklıma getiremiyordum, tamam evet normal doğum yapmak istedim hep ama benim içimden bir insan çıkacaktı, eşimin ve benim aşk böceğimiz mi gelecekti...
yine azar azar suyum gelmeye devam ediyordu,birde çok merak ettiğim sancılardı nasılsı neye benziyodu...:) sancı bekliyorduk, kan, su bekliyorduk hiç bişeyim yoktu ...
Gülşen ebemizle gecenin bi yarısında açıklığı öğrenipte eve dönerken hastane valizim, bebeğimizin puseti, yastık , ve bir koca valiz içki,vhisky,votka...bilumum ikramlık, bardak ,tabak... (eşim Bora doğunca kokteyl verdi resmen hastanede:) malzemelerin bi kısmını yukarı çıkartıp diğer kısmını arabada bırakıp yarın nasıl olsa hastaneye gidilecek diye kös kös eve döndük.

o gece geçmek bilmedi . eşimle yatağımızda yatarken el ele, artık 3 kişi olucaz kelimesinin güzelliği karşısında sarhoşluktan uyuduk...
tabi ben de uyku ne gezer ha sancı geldi ,bu sancımı yok değil ana suyum mu geldi derken ben turp gibi ohh doğum basitmiş yaa diyodum içimden..
07.07.08
sabah 8 gibi gülşen ebem telefonaçtı neyin var diye ben de hala bişey yok deyince şaşkınlıktan bayıldı resmen :)))) hala azar azar gelen suyumun miktarı azda olsa çoğaldı bu arada sitede yazıştıım arkadaşlarımdan burcu hastaneye gitmiyomusun evde doğurcan bak haaa deyip gülüyordu halime:))) kalhvaltımızı ettik son kez bora 'mın odasını düzenledim, şöööyle bi evimize
baktım annem , eşim , ben evden çıktık ebemizi alıp doooğru hastaneye gidicez derken arabamız su kaynattı:)))) ŞAKA GİBİ, külüstür bi taksiyle hoplaya zıplaya hastaneye vardık, muayene olucam ve öğle tatiline denk geldiğimiz için 1,5 saat beledik mi, muayenemi olunca açıklık 2,5 cm artık doğuruyosun dedi dr. yatış dedi!!!!!

yatışı yaptık kooluma kırmızı bi bileklik taktılar adım soyadım ve kan grubum yazılıydı,
veeeeee doğumhane kapısına gelindi..heyecan ,hüzün, mutluluk... hepsi bir arada annecimle doyasıya kucaklaştım.Eşimle sarıldık ve yeni başlangıcın verdiği belirsiz duygular içinde gülşen ebeyle doğumhane kapısından girdik.. çok ağladım ne yalan söylim...



saat 14:00

koridorda yürüdük gülşen ebe beni tanıştırdı diğer ebelerle oradaki bir başka dr beni muayene ederek 3 cm olmuş normal doğurur dedi. karnımı gören ikiz mi diyodu:))) yooo tekiz diyodum bende..
yattık sancı yatağına 4 yataklı odada önce 2 kişiyken birden 4 lendi yataksayısı, benim haala sancım gelmeyince bastılar suni sancıyı 1 saat içinde hafiften sancılarım başladı... lavman yapıldı sancılar başladııııı...her sancı gelişinde derin derin nefes almak gerekiyomuş , gelişi belli olmayan sancılar derken derken 10 dk araya indi. gitgide sıklaşığ can yakıyordu artık



elimde cep telefonum tüm arkadaşlarımı arıyordum birbir Bora Geliyor !!!
tüm sancı aralarında annemi ve eşimi defalarca arayıp moral verdim...dışarıda bekleyen canım annem , eşim kankim çiğdem eşi namık , arkadaşım begüm ve annesi şeyma abla vardı

sancılar çoğaldı gözüm saatteydi .saat 19:00 oldu sancı geliyor ve titremeye başlıyo tüm vicudun , nefes al ver al ver derken bitiyo ohhhh bi 10 dk rahatsın ardından yine yine yine ve her defası bir öncekinden kuvvetli...........



artık 5 dk ya bi inen sancılar ben baygın vaziyetteyim saat 22:00 oldu ve resmen halim kalmadı yorgundum ''gülşen ebe ne zaman geliyo oğlum dedim'' az kaldı deyince her sancıda oğluma kavuşuyorum ,oğlum geliyo, oğlummm oğlummmmmmm diye sabrettim sancılarımı...



saat 23:15 oldu ıkına ıkına bitab düşen ben halime alışmıştım artık bir asır geçti diye düşündüm derken ebe geldi bebeğin başı burada dedi saçları var simsiyah dedi '' ne sacıda mı var bide siyah mı '' dedim 4 kişi kolumdan tuttu ve doğumhaneye ..



ıkın gaye dedi ebe 1. de olmadı 2. de daha kuvvetli dedi ebe veeeeeeeeeee 3. de ciiyak diye bi ses...ben de bir titreme ve ağlama şoku .. hemen saate baktım 23:30 du


ile ebelerin ellerini öpüyordum teşekkür edip bol bol şükür ettim rabbime .. artık bitmişti . Bora'mı bana gösterdiler beyazlar içinde şiş gözlü kırmızı dudaklı bi bebek . ardından ebe getirdi ve yanağını yanağıma deydirdi çok garip ama ne sancı ne sızı ne ağrı uçtuuuu gitiii vallaaaa





İŞTE BORA'MMMMMMM





SAAT 23:30 VE MİNİK AŞKIMIN İLK RESMİ



babasıyla ve anneannesiyle kucaklaşmışlar





Artık doğum bitti maraton başladı ve beni odama çıkartıyorlar ben sevinç gözyaşlarımı koridorlara bırakıyorum ..



ÇOK MUTLUYUM!!!!!



ilkkucaklaşmamızda böyle oldu minik aşkımlabakarmısınız profesör edasına ellerine çok güldük :))))))


soldaki resim Gülşen ebemiz ... Çok emeğin geçti saol veee minik bora'mm



anne annemiz ve ilk aşk bu olsa gerek...

yorgundum ama çok mutlu eşime gördünmü bebeğimizi dedim

kocaman gözleri var ..gördüm dedi, tüm sevdiklerim yanımdaydı ve kollarımda Bora'mm.hemen sütüm gelmişti mememde yapışık iki dudak cup cup emiyordu ...:)kim öğretti sana bunu?

ben deli gibi açtım , et suyuna kemikli ilikli mercimek çorba ve helva yedim.. açlıkla sınama yarabbi kimseyi.......

herkes gitti saat 02:00 gibi ayağa kalktım banyomu yaptım temizlendim , harika mavi geceliğimi giydim eşimin yanaklarını öptüm tebrikleştik...Bora uyumaya çalıştıkça uyandırığ emzirdim basıyordu yaygarayı her seferindetüm bi gece böyle geçti ..sabahın ilk ışıklarında yine uyanıp emdik cup cup.. işte bizzzzzzzzz


çok güzelmiş anne olmak, dünyaynın en muhteşem hissii belkide , bide nasıl güzel kokuyordu bebeğim anlatamamm... artık o bizim - YANİ BENİM BEBEĞİM:)
anneciğim, Hayati'cim hayat arkadaşım TEŞEKKÜRLER!!!

ilk 24 saat bile geçmeden bebeğimin ilk fotoğrafları.....

08.07.08








3 yorum:

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

blogun prk güzel olmuş gayecim. senden duyduğum doğum öykünü bir de burdan okumak çok iyi oldu.

Aslı Gaye dedi ki...

ah be hülyacım 40 fırın ekmek yememm gerekiyo canım..
yinede desteğin için teşekkürler sana ..
video koyamadım bi türlü üstelik 100 mb küçük olmasına rağmen ...
daha bloguma koyamadığım çok şey var ... ee öğrenicez dimi..

neyse öptüm şekerim

aysarayı dedi ki...

benimle aynı gün doğum yapmışsınız.ne güzel,kızımla aynı gün doğan bi bebişi de görmüş oldum...