25 Eylül 2008 Perşembe

Benim de Bloğum var !!

adıda BORA'MM



vallahi ne yalan söylim KISKANDIM!evet vallahi ve de billahi kıskandım ..
Tuna'nın hülya'sı , hülya'nın Tuna'sı bana şevk verdi.. :)))))
baktım güzel güzel günlük tutuyo hülyam ,sonra rahşan , durunun annesi, bebek bakımı , betül, çalışan anne,melek kokusunu okudum ... sonra aklıma geldi bi zamanlar evlenir evlenez kendime bi g.mail almıştım neydi neydi derken aklıma geldi mailim.. şifresini unutmuştum haliyle iyiki alternatif e-mailim varmışta kazandım yeniden... deken onu onayla bunu onayla derken bloğumuzu oluşturduk yazızını göründe bi solukta yazıverdim bunları...


heyecan kapladı içimi hadi bakalım hülya gibi devamlı yazabilirsem ne ala bana inşallah vakit bulurum bolca , çünkü tek başıma bkıyorum Bora'cığıma. bazen kendime yetişemediğim de oluyo tabi...

AMA YAŞASIN BENİM DE BLOĞUM VAR



1 yorum:

Adsız dedi ki...

' Yeni Bloğun Hayırlı Olsun..
CANIM kızım GAYE'M ..Süper olmuş bLoğun. En çok ben etkilendim inan ki
(herkesten çok beni etkiledi Güzel Bloğun)..
Sen Borayı nasıl Seviyorsan, ben de seni öyle
daha çok emek ve sevgiyle büyüttüm,
ve hala tek aşkımsın SeN..
Canım, gerçekten Blogunda çok güzel herşey, resim seçimlerin de harika tümü Çok özel ve güzel .
çok duygulandım, çok Mutlu oldum.. Biricik Sevgili Kızım Seninle gurur duyuyorum.
' Hayatım ın Anlamı'sın ' ..
(Annen : GüLer)